“PU Azman Minta His4p Kemaluan Sampai Keluar …”

 

Hari ini perbicaraan kes amang seksual melibatkan Pencetus Ummah (PU) Azman diteruskan pada hari ketiga apabila saksi ketujuh pula membuat pendedahan.

Memetik mStar Online, saksi wanita yang juga bekas guru kepada mangsa kedua berkata pendakwah itu pernah melakukan perbuatan seks oral sehingga mengeluarkan air mani.

Katanya lagi, perkara itu diceritakan sendiri oleh remaja lelaki berkenaan dalam satu pertemuan tahun lalu dan turut diminta bercium mulut.

“Seingat saya mangsa pernah cerita Azman meminta untuk menghisap kemaluan dia (mangsa) sehingga keluar air mani.

“Selain itu mangsa juga diminta bercium mulut. Air mani Azman juga keluar. Mangsa diminta lap air mani dan cuci di tandas,” katanya.

Difahamkan, guru berkenaan merupakan ibu kepada seorang mangsa kes sama bagi pertuduhan yang difailkan di Mahkamah Sesyen Klang sebelum ini.

Wanita tersebut tahu mengenai perbuatan sumbang PU Azman itu selepas diceritakan sendiri oleh anaknya tahun lalu.

Dalam pada itu, wanita itu juga percaya akan pengakuan dibuat mangsa kedua kerana remaja itu adalah bekas anak muridnya dan yakin dengan cerita mangsa.

Terdahulu, PU Azman didakwa atas lima pertuduhan melakukan amang seksual fizikal terhadap dua remaja lelaki pada Februari dan Julai tahun lalu.


KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon

Popular Posts

item