Netizen Ber4ng Lucinta Luna Solat Aidiladha Di Saf Wanita

 

Sebut saja nama Lucinta Luna, sememangnya ramai mengenali selebriti Indonesia itu atau nama sebenarnya Muhammad Fattah yang pernah menyanyikan lagu Bobo Di Mana bersama Datuk Seri Aliff Syukri dan Sajat.

Baru-baru ini, Lucinta ada memuat naik posting di Instagram memaparkan dirinya memakai telekung bagi menunaikan solat sunat Aidiladha.

Menerusi entri itu, Lucinta mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha serta memohon maaf kepada semua.

“Alhamdulillah bisa ibadah berjemaah bersama sanak saudar, maaf zahir batin ya teman-teman bila ratu ada salah ya,” katanya.

Bagaimanapun, perkongsiannya itu menimbulkan rasa kurang senang netizen serta ramai yang mengecamnya berikutan tindakannya yang disifatkan sangat melampau. Malah, ada yang mengatakan tindakan Lucinta itu berkemungkinan akan membatalkan wudhu wanita lain.


Dalam pada itu, ada yang memberikan teguran supaya Lucinta memakai pakaian mengikut fitrahnya sebagai lelaki serta mendoakan agar dia kembali ke pangkal jalan.


KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon

Popular Posts

item